תשובות לשאלות נפוצות
"אם אתה לא יודע, כדאי שתשאל." היילי
שאלה: כמה זמן זה שעה אקדמית ?
תשובה: שעה אקדמיות מורכבת מ 45 דקות שיעור ו 15 דקות הפסקה.
כאשר אתם מזמינים מפגש הדרכה של 4 שעות אקדמיות, אפשרי לחלק את זמן ההדרכה וההפסקות איך שנוח לכם.
ברור לכולם שלא ניתן לקיים הדרכה של 4 שעות ברצף ויש צורך בהפסקות לצורך קפה, אוכל, שירותים סיגריות, לחזור לשיחות שלא נענו או סתם לנקות את הראש לכמה דקות.
חשוב לנו להדגיש, זה הזמן שלכם ולנו חשוב לתת לכם בזמן זה ערך / תמורה הוגנת לכספכם על מנת שנוכל לחזור וללמד אתכם בעתיד.
שאלה: למה מלכתחילה מחלקים את השעה ל 45 דקות שיעור ו 15 דקות הפסקה ?
תשובה: החלוקה מגיעה ממחקרים שמראים שאנו בממוצע יכולים להיות מרוכזים / קשובים כ 45 דקות ברצף בצורה יעילה ולאחר מכן אנו זקוקים להפסקה על מנת לחזור שוב לריכוז.
שאלה: אז למה לא עושים הפסקה כל 45 דקות ?
תשובה: אם נוח לכם לעבוד "לפי הספר" ואחרי כל 45 דקות לצאת ל 15 דקות הפסקה זה אפשרי אך צריך לקחת בחשבון את העובדה שאפשר לאבד זמן יקר ממצב חזרה מהפסקה להדרכה.
במקרים רבים העובדים הופכים הפסקה של 15 דקות ל 20 דקות ולוקח זמן לאסוף את כולם חזרה ולחזור להדרכה בזמן ובכך מאבדים זמן הדרכה יקר.
על מנת שההדרכה תהיה אפקטיבית אנו דואגים לחלק לפחות חצי מהזמן לעבודה ותרגול וחצי להדרכה פרונטלית, בצורה כזו ניתן גם לוודא שהצלחנו להעביר את החומר הנלמד וגם לחלק את זמן הקשב לחלקים קטנים יותר של זמן.
שאלה: איך זה שהדרכה של 4 שעות אקדמיות הפכה ל שלוש ורבע שעות שעון ?
תשובה: רוב העסקים מעדיפים לחבר את זמן ההדרכה ולקצר את ההפסקות על מנת לחזור לעבודה בהקדם, הדבר הופך משמעותי כאשר 10 עובדים נמצאים בהדרכה ולא בעבודה.
לכן מסדרים את ההדרכה בצורה כזאת: לומדים שעה וחצי ברצף ( שעתיים אקדמיות), עושים הפסקה של רבע עד חצי שעה ואז שעה וחצי נוספים (עוד שעתיים אקדמיות).
לדוגמה: אם התחלתם את ההדרכה בשעה 10:00 למדתם רצוף עד 11:30 יצאתם להפסקה של רבע שעה ולאחר מכן למדתם שוב שעה וחצי רצוף אז ההדרכה תסתיים ב 13:15 (החלק השני של המפגש יהיה אחרי ההפסקה מ 11:45-13:15).
משך זמן ההדרכה לאחר קיצור ההפסקות יוצא פעולה שלוש ורבע שעות שעון. אתם יכולים בהחלט לחלק בצורה שונה את ההפסקות לפי איך שנוח לכם ולהגדיל את ההפסקה באמצע לחצי שעה או לשעה (הפסקת צהרים / אוכל) ואז ההדרכה תסתיים בשעה 14:00.
קחו בחשבון שלפעמים סיום ההדרכה יתארך מעט אם יש נושא שהתחלנו ואנו רוצים לסיים להסביר אותו או לתרגל אותו. המדריכים שלנו זמינים לענות על שאלות פרטניות עם סיום השיעור.
אם יש שאלות לאחר הההדרכה אתם עדיין מוזמנים לשלוח אלינו במייל ונשמח לעזור.
שאלה: 4 שעות זה הרבה זמן לימוד. אפשר לקצר ?
אנו מבינים את הצורך במפגשים קצרים יותר על מנת שהעובדים יוכלו לתת שירות ביום בו מתקיימת הדרכה.
ניתן לקיים מפגש הדרכה קצרים יותר, של שעתיים אקדמיות בלבד. כמו כל דבר בחיים יש לזה יתרונות וחסרונות.
מצד אחד העובד זמין להמשך עבודה ביום זה. מצד שני, מבחינת ההדרכה זהו זמן קצר להדריך ותרגל חלק מהנושאים.
אנו יוצאים עם תחושה שרק התחלנו להיכנס לתוך הנושא הנלמד ואז צריך לסיים.
המחיר לשעת הדרכה יהיה גבוהה יותר מאחר והוא כולל בתוכו נסיעות זמן הגעה ועוד ולכן מפגש של שעתיים בלבד יהיה יקר יותר.
שאלה: אפשר לקבל הנחה?
תשובה: כן, בהזמנה של מספר קורסים או למעלה מ 20 שעות הדרכה ניתן לקבל הנחה למחיר לשעה של עד 10%.
שאלה: ראיתי הדרכה במחיר זול יותר. מה ההבדל ?
תשובה: שבוחנים את המחיר של ההדרכה חשוב לשים לב לאיכות ולא רק לעלות ההדרכה אלא לקחת בחשבון את עלות זמן של העובדים המשתתפים בהדרכה.
אם המחיר לשעת הדרכה מאוד נמוך אבל "בזבזנו" את זמן העובדים כי ההדרכה לא הייתה טובה אז למעשה שילמנו מחיר כפול על זמן העובדים שהלך לטימיון.
אנו משתדלים לתת הדרכה איכותית ולהעסיק מדריכים איכותיים שמכירים את צרכי העסק וידעו לשפר את זמני העבודה בעזרת הידע הנרכש ובכך לתת לכם החזר על ההשקעה.
לכן יותר חשוב מהמחיר לשעת ההדרכה, חשוב שההדרכה תהיה איכותית ותקדם את העובדים.
שאלה : אתם מגיעים גם לצפון / דרום ?
תשובה: כן, אנו מגיעים לכל מקום בארץ שנוח לכם. צריך לקחת בחשבון שהמחיר לשעת הדרכה מתייחס להדרכות באזור המרכז וכולל בתוכו את הזמן + הנסיעות למקום ההדרכה וחזרה.
לעסקים המרוחקים מהמרכז יש צורך בתשלום נוסף עבור הזמן + הנסיעות של המדריך, זאת במידה ואין לנו מדריך מהאזור שלכם והמדריך מגיע מאזור המרכז אילכם.
במידה ואתם לא נמצאים במרכז עדכנו אותנו ואנו נשלח להם הצעת מחיר מעודכנת עם התוספת עבור הנסיעות.
שאלה: כמה עובדים אפשרי לצרף להדרכה?
תשובה: הצעת המחיר מתחייסת להדרכה של עובד אחד עד 10 עובדים (המחיר לפי שעה ולא לפי מספר המשתתפים).
כלומר, אם אתם צריכים הדרכה לעובד אחד אפשרי לצרף עובדים נוספים שהדרכה זו רלוונטית עבורם באותו המחיר ובתנאי שזה לא יפריע לעובד שעבורו נועדה ההדרכה.
אנו מגבילים את מספר המשתתפים על מנת לשמור על איכות ההדרכה.
ככול שמספר המשתתפים גדל קשה להספיק להגיע לכל אחד בזמן התרגול ולספיק להעביר את כל הידע הנדרש וזה בה על חשבון איכות ההדרכה.
אנו מציעים בקבוצות גדולות של 15 משתתפים ומעלה, הוסיף מתרגל נוסף בתשלום על מנת שיסייע בזמן התרגול לעבור בין כל המשתתפים.